Adik Saya  

Posted by: shellysiidamit


Saya ada seorang adik. Adik saya bernama Suanddy. Dia lahir pada 8hb Ogos 1994. Umur dia 16 tahun pada 8hb Ogos ini.

Adik saya sudah sekolah. Adik saya sekolah di Sekolah Menengah Muda Hashim, Tutong, dalam tingkatan 5. Adik saya akan menduduki peperiksaan GCE O'level.

Adik saya suka bermain game dan bermain bola. Adik saya suka bersukan. Adik saya pandai menghiburkan hati tika orang susah dan juga tika ada masaalah. Adik saya suka buat orang gelak dengan lawak dia. Saya sayangkan adik saya seperti dia abang saya kerna badan dia tinggi dari saya. Badan saya damit, tak setinggi adiki saya. Kasihan saya.

Saya selalu mengongsikan cerita dengan adik saya. Tak kira waktu saya sedih, marah atau jika ada masaalah. Hanya dia saja yang memahami saya. Dia selalu menasihati saya seperti saya ne adik dia. Biasalah, badan ku ne damit. Hahaha.

Saya rapat dengan adik saya. He is the best brother that i have. We always helping on each other. We have a greatiest and the funniest memories since we are kid. Both of us don't even care of everything except it's all about us.

This entry was posted on 3:14 PG . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 comments

Catat Ulasan