Sarah (part 18)  

Posted by: shellysiidamit

Selesai ja wayang atu, Reza bangunkan tah sii Sarah. Dikacaunya pipi Sarah supaya Sarah bangun.

Reza: Sarah sayang, bangun(bisik)

Sarah ne na jua bangun. Berusaha tah sii Reza ane tapi inda jua bangunnya. Nahhh . . . Reza ane pun kiss nya sii Sarah. Sarah ne pun lambat tah jua buka matanya. Dibukanya pelahanlahan matanya atu. Diliatnya sii Reza. Basar mata nya tarus. Ditulaknya Reza. Sarah banggang lah. Reza senyum.

Reza: eh, bangun sudah. Baguslah tu. Heee.

Sarah tercenggang saja liat sii Reza.

Sarah: ahhh . . . Dah habis kah wayang ah?(buangkes)

Reza: awu, habis dah. Nyaman tidur Sarah atu eh.(senyum)

Sarah: banar tah tu.

Ketawa tah sii Reza ane. Sarah ane blushing tah jua.

Sarah: bah, balik tah eh.

Senyum Reza liat Sarah. Keluar tah durang dari cinema ani. Sarah ane pun diam saja. Teringat ya kan kes kana cium ah. Sian eh. Ke kerita tah durang ane. Before masuk dalam kerita, Sarah ane betanya.

Sarah: Za, kajap jua wayang atu habis?(eksen nya betanya miane, ia tu kan betanya apa bah yang sii Reza buat tadi)

Reza ane senyum saja. Masuk tah ya kedalam kerita. Sarah ane pun diam saja. Masuk ya kedalam kerita. Inda ya banyak cakap dalam kerita atu. Otw home tah durang ane. Sarah sambung tidur lagi ya. Ngam tah Reza ne kan betanya, diliatnya Sarah. Tidur tah ya. Banar tah tu. Senyum ja Reza. Driving tah ya dengan cermat. Macam dalam iklan, 'PANDU CERMAT, JIWA SELAMAT' hahaha.



To be continued . . .

This entry was posted on 9:00 PG . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 comments

Catat Ulasan