Sarah (part 21)  

Posted by: shellysiidamit

Jam menunjukkan pukul 10.30. Sarah ane pun bangun tah jua. Gusuk mata tah ya ane. Then, ke bilik mandi ya. Kan mengharumkan badannya ya. Mandi bunga rose tah sii Sarah ane. Hohoho.

Selesai ja mandi, pakai pakaian tah ya ne. Then, kebawah ya and dibawanya jacket Reza. Sarah ane pun ke belakang dapur kan nyasah jacket sii Reza. Ngam tu ada tah mamanya.

Sarah: aih? Inda mama kerja kah?

Mama Sarah: mama beranti dah. Biar tah mama jaga rumah saja. Inda mama berani tinggalkan Sarah dirumah ane.

Sarah: oh. Tapi Sarah kan cari kerja ma. Sal . . . Malas dah mau tidur makan saja. Heee.

Mama Sarah: alhamdulillah. Berapa 'o' saja Sarah dapat dulu?

Sarah: 4'o' saja.

Mama Sarah: oh, mudahan saja dapat kerja.

Sarah: amin. Btw, mama sudah makan kah?

Mama Sarah: sudah eh. Sarah saja yang alum tu.

Sarah: awu. Tapi Sarah aher dikit mau makan. Hohoho.

Mamanya ne pun senyum tah jua. Sarah senyum saja.

Then, ada tah yang ngatuk pintu. Sarah ane pun buka tah pintu. Dibukany pintu . . . Tekajut tah Sarah ane. Mau tau pasal apa?




To be continued ;p

This entry was posted on 9:02 PG . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 comments

Catat Ulasan