Sarah (part 24)  

Posted by: shellysiidamit

Tiba saja dirumah kawannya, kawannya ne membuka pintu tuk Sarah. Sarah kajut tah jua. Kawan Reza ane senyum saja. Then, Reza ne pun membawa Sarah.

Reza: Mir, jangan bebanar meliat.

Amir: awu Za. Mun udahnya lawa, tepikat jua ku tu.

Reza ne pun ignore sii Amir. Reza bawa sii Sarah masuk kedalam rumah. Sarah ane liat kelilingnya. Macam takut lah sii Sarah meliat. Sarah pigang tah tangan sii Reza kekuat. Reza liat Sarah. Sarah ane pun tulihnya pat Reza dengan muanya yang macam ketakutan.

Reza: it's just a party(bisik)

Sarah: I know. Tapi mengapa tah kan buat party yang . . . Erhhh.(bisik)

Reza: ignore it. Just stay beside me.

Sarah angguk tah jua. Then, na batah atu . . . Ada tah bebini ane menjumpai Reza. Reza ane pun basar matanya meliat bebini ane.

Reza: ignore her. She's annoying. Her name is Aira.(bisik)

Sarah tantang nya sii Reza.

Aira: hye Reza. Lama dah inda jumpa.(senyum)

Sarah ane pun menuleh tah jua pat sii Aira.

Sarah: astagahfirullahal'azim.

Reza senyum mendangar sii Sarah beristighafar. Aira ane naikkan kirainya.

Aira: excuse me?

Sarah diam saja. Diliatnya pat sii Reza.

Reza: Aira, this is my . . .

Sarah: (nyampuk) his girlfriend.

Reza diam tarus. Inda ya pecaya yang sii Sarah ngakun dirinya atu gf nya. Sii Aira naikkan kirai lagi. Then dijalingnya. Sarah senyum saja. Aira ane pun lari tah jua. Kira kes sakit hatilah tu. Reza ne leat Sarah tah jua.

Sarah: what?(kirai)

Reza: nada.

Then Sarah ane pun ke toilet. Tanya nya pat Reza. Reza ane pun tunjukkan jalan tah jua.





To be continued . . .

This entry was posted on 9:05 PG . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 comments

Catat Ulasan