Sarah (part 5)  

Posted by: shellysiidamit

Sarah: kenapa babah leat saja? Makanlah.

Bapa: apa yang alai masak ne?

Sarah: ah. Bagus soalan babah atu. Ane . . . Nasi goreng masak angus dicampur ngan kicap, lada, tom yam, mayonis, planta sama susu manis. Apa macam?

Bapa: astah. Babah banarbanar.

Sarah: hahaha. Atu . . . Nasi lah. Antah. Sarah masak saja. Na Sarah tau apa yang Sarah masak ane. Nasi goreng, inda jua. Antah apakah.

Bapa: teringat pulang babah kan mama Sarah. Mama Sarah selalu masak Sarapan tuk babah yang ane before Sarah kana lahirkan.

Sarah diam tarus. Blank ya tarus.

Sarah: bah, mama Sarah lawakah?

Bapa: sama macam Sarah.

Sarah: yakah? Sarah leat mama pat gambar saja. Huh.

Bapa: sabar saja.

Sarah: yatah. (Mengeluh) ehem, bah. Makan ah. Rasa masakan yang Sarah buat. Nyaman inda? Heee.

Makan tah bapanya ane. Rasa punya rasa, bapanya senyum saja pat Sarah.

Sarah: bidakah rasanya? Mun bida gtau saja.

Bapa: inda. Sama macam masakan mama Sarah.

Sarah: banar wah? Harihari tah Sarah masakkan ne. Hahaha. Bah, Sarah mandi lu. Okay.

Salam bapanya tia sii Sarah ane. Naik atas mandi tah ya. Bapanya jalan kerja.




To be continued . . .

This entry was posted on 8:34 PG . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 comments

Catat Ulasan