Sarah(part 19)  

Posted by: shellysiidamit

Sampai ja kerumah Sarah, Reza ane inda berani kan banguni Sarah. Nyaman bah tidur Sarah atu. Hahaha. Keluar tah ya dari kerita, then bukanya pintu kerita pat Sarah, diangkatnya tia Sarah ane. Asseh. Mengatuk pintu tah lagi ya. Payah ya kan ngatuk, dibagi nya salam. Kana buka tia pintu. Amahnya yang membuka. Amahnya ane tekajut, pikirnya Sarah ane kana apapakan. Bapa Sarah ane pun heran tah jua. Reza bawa masuk tah Sarah ane.

Reza: Sarah tertidur uncle. Nyaman tidurnya. Na berani mau bangunkan.

Bapa Sarah: oh, uncle pikir ea ne kana apapakan.

Reza: indalah(senyum)

Bapa Sarah: bah, antar tah ya dibiliknya.

Tekajut Reza tarus.

Reza: errr . . . Na tahu biliknya mana.

Bapa Sarah: biar bibi tunjukkan.

Reza pun kelipkelipkan matanya. Amahnya ane pun tunjukkan tah jua bilik Sarah. Reza pun ampaikan nya Sarah pat katil. Reza ane pun sampat lah jua liat bilik Sarah. Pastu, bejumpa tah ya bapa Sarah atu.

Reza: uncle, Reza balik dulu ah.

Bapa Sarah: bah, bisaibisai saja.

Sekali, ada tah Allisya ane keluar dari dapur. Tebanggang ya liat Reza.

Allisya: bah, supir baru kah?

Reza ane macam tekajut tah jua mendangar Allisya betanya miatu ah.

Bapa Sarah: Sya, bakal abang ipar Allisya ne nanti.

Reza senyum saja. Allisya angguk saja. Macam urang inda ingau. Tapi ditantang nya Reza bdbanar. Reza ane pun salam tah jua bapa Sarah. Keluar tah ya tarus balik.

Allisya: babah ah, rumah Reza sebalah saja. Tapi membagitau g tu 'saibisai saja' cali babah ane eh.

Bapa Sarah: atu meansnya caring. Paham? Walaupun sebalah rumah. Hohoho.

Allisya: banar tah tu. Hahaha.

Bapanya senyum saja. Allisya ane pun naik atas tah jua kebiliknya. Kan tidur.







To be continued . . .

This entry was posted on 9:01 PG . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 comments

Catat Ulasan