IMISSYOU  

Posted by: shellysiidamit

Assalamu'alaikum semua. Ne kite nak gitau kat korang aku rindu ngan bekas mamat aku tu.Entahlah, dugaan memang menyakitkan sungguh tapi apa nak wa lakukan kenelah sabar menerima hakikat itu. HUH.

Kite bukan apa. Walaupun kite seorang perempuan tapi watak kita memang sama macam lelaki. Sebenarnya, kite tak berubah tapi diyer yang berubah. Kite text diyer tapi diyer tak reply. Dah 2 hari kite tunggu diyer tak text. Patut ke tu? Kite ne apo diyer sebenarnya? Kawan diyer ke? Kite lagi benci sangat kalau kite kene buat macamtu. Kendian, diyer text kite kenapa kite berubah. Pulok budak ne! Diyer yang berubah sebenarnya. Diyer tak text kite pegi keje. Kendian, pegi jalan kat perayaan tak gitau kite. Sakit hati wa. HUH. Sudahlah, kite tak pernah berubah. Walaupun kite belajoq kat Seria tu, kite tetap jua ingatkan diyer. Kite selalu rindukan diyer. Kite ingaukan diyer. Diyer memanglah hati kite tapi hubungan kite berakhir cemtu saja. Takpelah. Salah kite jua. Kite tak salahkan diyer.

Skang ne biarlah kite focus kat belajoq ne. Tak nak pikrkan bebanyak. Allah selalu dengan kite. Dialah tempat kite mengadu. Biarlah kite serahkan saja pada-Nya. Biarlah kite berusaha tuk masa depan kite.

Loveyou, sayang.

This entry was posted on 5:19 PG . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 comments

Catat Ulasan