Tinggal Kenangan  

Posted by: shellysiidamit

Pernah ada
Rasa cinta . . . antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan
Semua tentang dirimu
Namun tak lagi
Kan seperti dirimu
Oh bintangku

Jauh kau pergi meninggalkan
diriku
Disini aku
Merindukan dirimu
Ingin ku coba
Mencari pengganti mu
Namun tak lagi
Kan seperti diri mu
Oh kekasih


xoxo - caramel

Lawak Suanddy bin Suhaimi  

Posted by: shellysiidamit

Ini budak yang bernama Suanddy bin Suhaimi, rasanya . . . kan ku humban ea pat Sungai Tutong, banar tah. aku nada mood dibawanya beibun. eishhh, geram aku kat dia. bakal jua adik ku, eee. inda ku tahan bah sii kettot ane. heiyhhh. lagepun, aku jua yang gilanya. aku pun nda joa gtao ea yang aku nada mood. HOH. nda pa lah. penghibur ku tah sudah tu adik ku oh.

sii Awang Kettot ane oh, ea . . . kalau urang nada mood, mesti dibawanya beibun. eee, geram betul kitorang kat diyer tu. ishishish, diyer ne . . . dah jadi penghibur kitorang der.

Negaraku Brunei Darussalam  

Posted by: shellysiidamit

23hb Februari, woahhh. Hari kebangsaan memang aku semangat. Pecaya, aku bangun dalam kul 03.33? Ishishish, pastu sambung tidur tah ku. Eheh.

Oh, aku bangun dalam pukul 10.47, eheh. Kira anak dara yang paling malas lh aku ne aher bangun. HAHAHA. Buang tabiat.

Then, i gosok gigi i dan basoh mua i. Eheh. Pastu, masak maggie th ku. Kes lapar after bangun tidur. Memang patutlah aku digelar perut babi leh adik ku. HAHAHA.

Pastu, kana suh mandi sal balik kampung. Yuhuuu.

Aku dengan bangganya setelah ku tiba dikampung. Tak sangka aku kana bawa jogging. Tapi kan mati . . . Punya jauh bah perjalanan kami jogging atu. Kemiskinan pernafasan bah ku. Means, ampus. HAHAHA. Starting from nenek's house smpai kubur mulah nenek. Seperti aku sedang berdoa ketika ku jogg. Terkeluar lah katakata yang tak sepatutnya, "Ya Allah Ya Tuhanku, pendek kan lah perjalanan jogg ku ini Ya Allah" ish ish ish. Macam aku tu kasihan sungguh. Eheh.

Sampai ja dirumah nenek ku, mensari air tah ku. Kes dahaga. Eheh. Then, leat ceta santau with cujen, my sibling, daddy and uncle. HOHOHO.

Then, makan. Ayam masak kicaplah. Nyumnyum. Eheh.

Lastly, kami pulang lah ketempat kediaman kami. Aher yowh. Pukul 10lalu baru tah kan sampai. Pukul 11lalu baru tah kan tidur. Tapi sampat lage bah diri meses awangku kaishie itu. Eheh.