Kacau  

Posted by: shellysiidamit

Nayhhh, aku bangun tidur. Hahaha. Ngaleyh ku, panas lage. Mana inda, kana kacau lage. Helicopter ane, cubatah berehat sekajap. Jangantah dulu kan main helicopter atu, 31hb ane, dapan lagitu. Aku bah kan tidur. Aku tidur bukan g mimpi indah. Mimpi aku naik helicopter tah pulang. Esh! Benci aku.

Aku damam banarnya. Start subuh tadi ku damam. Huhuhu. Pecaya, aku tu tidur dah. Tautau, airmata keluar then, batukbatuk g ku. Hahaha. Sial eh.

Yahhh, chapiiey banar helicopter ane. 2buah lage. Stay ea diatas ah, behampiran kami gtoh. Lawa. Adikku kana panggil leh babahku pasal helicopter ah. Aku pun ikut tah jua meleat diluar. Hahaha. Lawalawalawa. Bah main g helicopter ah. Kang ku humban pakai batu. Kalau tekana, diamdiam saja. Hahaha.

Especially For You  

Posted by: shellysiidamit

Especially for you
I wanna let you know what i was going through
All the time we were apart
I thought of you
You were in my heart
My love never changed
I still feel the same

Especially for you
I wanna tell you i was feeling that way too
And if dreams were wing, you know
I would have flown to you
To be where you are
No matter how far
And now that i'm next to you

No more dreaming about tomorrow
Forget the loneliness and the sorrow
I've got to say
It's all because of you

And now we're back together, together
I wanna show you my heart is oh so true
And all the love i have is
Especially for you

Especially for you,
I wanna tell you, you mean all the world to me
How i'm certain that our love was meant to be
You changed my life . . . Ooh
You showed me the way
And now that i'm next to you

I've waited long enough to find you
I wanna put all the hurt behind you
Oh, and i wanna bring out all the love inside you, oh

And now we're back together, together
I wanna show you my heart is oh so true
And all the love i have is especially for you

You were in my heart
My love never changed
And now that i'm next to you

No more dreaming about tomorrow
Forget the loneliness and the sorrow i've got to say
It's all because of you

And now we're back together, together
I wanna show you my heart is oh so true
And all the love i have is
Especially for you

Together, together, i wanna show you
My heart is oh so true, and all the love i have is
Especially for you

Adik Saya  

Posted by: shellysiidamit


Saya ada seorang adik. Adik saya bernama Suanddy. Dia lahir pada 8hb Ogos 1994. Umur dia 16 tahun pada 8hb Ogos ini.

Adik saya sudah sekolah. Adik saya sekolah di Sekolah Menengah Muda Hashim, Tutong, dalam tingkatan 5. Adik saya akan menduduki peperiksaan GCE O'level.

Adik saya suka bermain game dan bermain bola. Adik saya suka bersukan. Adik saya pandai menghiburkan hati tika orang susah dan juga tika ada masaalah. Adik saya suka buat orang gelak dengan lawak dia. Saya sayangkan adik saya seperti dia abang saya kerna badan dia tinggi dari saya. Badan saya damit, tak setinggi adiki saya. Kasihan saya.

Saya selalu mengongsikan cerita dengan adik saya. Tak kira waktu saya sedih, marah atau jika ada masaalah. Hanya dia saja yang memahami saya. Dia selalu menasihati saya seperti saya ne adik dia. Biasalah, badan ku ne damit. Hahaha.

Saya rapat dengan adik saya. He is the best brother that i have. We always helping on each other. We have a greatiest and the funniest memories since we are kid. Both of us don't even care of everything except it's all about us.

Model Aunty Nani  

Posted by: shellysiidamit


Ini gambar aku ambik pada 20 April. Waktu anniversary kitorang. Tapi, aku takde. Dia alone lah. Huh. Aku tak tahu gimana usul saya tu hah. Cantik ke tak, aku tak tahu. Yang penting, okay. Hahaha.

Gambar ne tyme aku kat Kiulap Mall. Sebelah toilet. Hahaha. Buang boreng, aku ambik jelah gambar kat cermin. Punya syok aku tu tengah ambik gambar. Hahaha. Macam dah tak engat nak buat aper. Hahaha. Tapi yang penting gambar waktu anniversary kitorang ader tapi tanpa diyer. Takpelah, gambar jer ngan cermin tu hah. Kan tantu.