Model Aunty Nani  

Posted by: shellysiidamit


Ini gambar aku ambik pada 20 April. Waktu anniversary kitorang. Tapi, aku takde. Dia alone lah. Huh. Aku tak tahu gimana usul saya tu hah. Cantik ke tak, aku tak tahu. Yang penting, okay. Hahaha.

Gambar ne tyme aku kat Kiulap Mall. Sebelah toilet. Hahaha. Buang boreng, aku ambik jelah gambar kat cermin. Punya syok aku tu tengah ambik gambar. Hahaha. Macam dah tak engat nak buat aper. Hahaha. Tapi yang penting gambar waktu anniversary kitorang ader tapi tanpa diyer. Takpelah, gambar jer ngan cermin tu hah. Kan tantu.

This entry was posted on 9:07 PG . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 comments

Catat Ulasan